KLASA VI D

Z życia klasy
rok szkolny 2006/2007

WYCIECZKA DO BOŻNOWA

17 października 2006r. nasza klasa wyruszyła do Parku Przygody w Bożnowie.
Czekały nas tam wielkie atrakcje:
- mogliśmy się wspinać po 8m ścianie wspinaczkowej,
- zjeżdżaliśmy kolejką tyrolską,
- przeszliśmy Park Linowy,
- przeciągaliśmy linę.
Na koniec rozpaliliśmy ognisko i piekliśmy kiełbaski.
Po parku oprowadzali nas mili pracownicy.
Wróciliśmy z uśmiechem na twarzy. Było super!

/Małgorzata Dolna/

Z życia klasy
rok szkolny 2005/2006

WYCIECZKA DO KUDOWY ZDROJU

07 czerwca 2006r. pojechaliśmy całą klasą na trzydniową wycieczkę do Kudowy Zdroju.
W czasie wycieczki dużo chodziliśmy po górach (zaliczyliśmy Szczeliniec i Błędne Skały) . Zwiedziliśmy Bazylikę i Drogę Krzyżową w Wambierzycach, Muzeum Papiernictwa w Dusznikach Zdroju, Kaplicę Czaszek w Czermnej . Byliśmy w Gospodarstwie Agroturystycznym - Mini ZOO a także obejrzeliśmy prezentację toczenia garnków z gliny, wypieku chleba. Spacerowaliśmy po Parku Zdrojowym w Dusznikach Zdroju i Kudowie Zdroju popijając życiodajną wodę.
Spaliśmy w schronisku, gdzie mieliśmy bardzo dobre warunki do organizowania dyskotek.
Cała klasa bardzo mile wspomina wycieczkę.

/Natalia Binder/

Podczas obchodów Nowosolskiego Dnia Trzeźwości, który odbył się 10 września 2005r. w Nowosolskim Domu Kultury nasza klasa- V d została wyróżniona za udział w kampanii profilaktycznej " Zachowaj Trzeźwy Umysł". Nagroda- gry planszowe: " Bezpieczne miasteczko" i " Na miejsca, gotowi..."
Będą wykorzystane do poznawania zasad ruchu drogowego na zajęciach świetlicy opiekuńczo - wychowawczej. W kolejnej edycji kampanii również postaramy się wziąć aktywny udział - warto.

Wychowawca klasy
Małgorzata Suchmiel

Światowy Dzień Ziemi
w naszej klasie

Wzorowi I półrocze
rok szkolny 2005/2006

1 marca 2006 roku odbyło się uroczyste wręczenie odznak wzorowego ucznia przez pana dyrektora Bogusława Grenia. W naszej klasie również są wzorowi, oto oni: od prawej Katarzyna Gajewska, Kamil Woźniak, Malwina Kaczorowska, Patrycja Bodak, Paula Dygas, Małgorzata Dolna, Natalia Binder. Mamy nadzieję, że na koniec roku będzie nas dużo więcej.

Malwina Kaczorowska

Dyskoteka
2.02.2006r

Wycieczka
czerwiec 2005r

W czerwcu 2005 roku byliśmy na czterodniowej wycieczce w Krakowie.
        Zwiedziliśmy wiele zabytków polskiej kultury - Kościół Mariacki, Barbakan, Sukiennice. Byliśmy na Kopcu Kościuszki oraz w kopalni soli Wieliczka.
        Niezatarte wspomnienia wywarła na nas siedziba królów polskich - Wawel. Zamek położony jest na wzgórzu nad rzeką Wisłą z pięknym dziedzińcem i wspaniałymi ogrodami królewskimi. Widzieliśmy również krypty wawelskie z grobami królów polskich i zasłużonych Polaków. Istnieje również legenda, że jeśli ktoś dotknie serce dzwonu Zygmunta , wówczas spełni się jego najskrytsze marzenie. Wszyscy jak jeden mąż tak zrobiliśmy, czy się spełnią nasze marzenia, czas pokaże.
        Na pewno warto było zobaczyć to wszystko, co my widzieliśmy.

Malwina Kaczorowska

Oceanarium to drugi taki obiekt w Polsce. Wizyta tam umożliwiła nam spotkanie z tysiącami kolorowych ryb i innymi zwierzętami mórz tropikalnych całego świata, poznanie gatunków żyjących w Oceanie Spokojnym, Oceanie Indyjskim oraz mieszkańców Wielkiej Rafy Koralowej.
Dała nam możliwość przeżycia wspaniałej morskiej przygody, podwodnej podróży po rafach koralowych i odbycie lekcji przyrody "na żywo".

Natalia Binder

W Kościele Mariackim podziwialiśmy ołtarz Wita Stwosza. Byliśmy na wieży gdzie przy nas strażak grał hejnał na trąbce. Z góry rozciągała się przepiękna panorama Krakowa.